mandag den 12. marts 2012

I lørdags stod der jo Convention på programmet. Det var en helt fantastisk god dag, jeg fik shoppet lidt, spist masser af Lindas slik (det skulle alligevel smides ud...), mødt en masse fantastiske nye mennesker, shoppet lidt mere, scrappet en lille bitte smule, shoppet mere, spist lidt mere slik, shoppet lidt mere.....
Her er et billede af det jeg fik købt.
På køb og salg bordet fandt jeg 80 stk. mønster papir for 75,- så det købte jeg også, men ellers blev det endelig til min første kantpunch, som jeg glæder mig til at få i brug, lidt Donna kort som kan tilføjes til den samling jeg har hjemme (som aldrig er blevet brugt!!! Hm... ) Det blev kun til 4 dies samt et alfabet fra QK.

Dagens bedste køb må være disse 7 blade til en samlet pris af 50,-. Jeg har allerede fået en million ideer fra de blade, så dem er jeg super glade for.

Jeg fik som skrevet ikke scrappet så meget men det blev dog til det lille LO.

Jeg er igang med et minialbum til vores venner med billeder af deres og vores unger. Pigen på billedet er min datter og drengen med ryggen til er vores venners søn Alexander. Så fik jeg også en anledning til at bruge min fiskestangs die fra QK!!!! :-)

2 kommentarer:

  1. Ja Christina, det var en god dag og mit slik var vist ik så ringe endda;-)
    Skønne ting du fik shoppet og jeg er slet ikke misundelig på de skønne blade;-)
    Loét du fik lavet er så fedt.
    Glæder mig til vi skal ses igen

    Knuzz Linda

    SvarSlet
  2. Hej Linda. Ja bladene er jeg vildt glad for, men så tjek lige min helt nye bog som jeg lige har lagt billede ud af.... :-)
    Kram

    SvarSlet